GENERAL

CONEXPO-CON/AGG

CONEXPO-CON/AGG is the international gathering place every three years for the construction industries, showcasing the latest technologies and innovations in equipment, products and services. The next CONEXPO-CON/AGG is March 7-11, 2017 in Las Vegas, USA, co-located with IFPE, the fluid power/motion control/power transmission exposition. The 2017 event offers over 232.000 net sqm of exhibits, 2.500+ expected exhibitors, 140+ education sessions, and the NEW Tech Experience, a 6.900+ sqm showcase of the evolution in materials, machines, systems, and software needed for future success.

Mosolf

Als führender Anbieter von Logistikdienstleistungen, haben wir, unter anderem, mehr als 40 Millionen Fahrzeuge mit unseren 2 000 Mitarbeitern transportiert. Eine noch nie da gewesene Erfolgsgeschichte, die auf Qualität, Effektivität, Innovation und Pünktlichkeit beruht.

Trade Machines

Die Trade Machines GmbH ist ein junges Unternehmen, das die größte Auswahl an Online-Industrieauktionen unter einem Dach vereint. Durch eine enge Zusammenarbeit mit den größten Auktionshäusern für Industriemaschinen sind zehntausende täglich aktualisierte Auktionen in 145 Kategorien auf trademachines.de bzw. trademachines.com zu finden. Durch die Zusammenführung der Auktionen auf einer Plattform entsteht eine Marktübersicht, Transparenz und Fairness für Käufer und bessere Preise für Verkäufer.

TVH

TVH, an international group with customers in over 170 countries, is a one-stop shop for material handling, industrial and agricultural equipment parts and accessories. The Equipment Division sells new and used lift trucks and aerial work platforms. The Rental Division is active in Belgium, the Netherlands and other European countries.

CHANNEL SPONSORS